Pages

Thursday, June 17, 2010

Jom sihat bersama Therapy Hayat

Jom kita sihat bersama Therapy Hayat, Jus Anti Penuaan. Produk daripada Hayat Beauty & Healthy Industries. Kak Zu sendiri dah cuba. Memang menjadi. Meh Kak Zu nak kongsi sedikit tentang kebaikan produk ni.

Okay! Therapy Hayat ni mengabungkan bahan-bahan semula jadi dan bahan-bahan moden. Antara isi kandungan Therapy Hayat ni adalah seperti berikut:
  1. Madu Asli
  2. Kolagen
  3. Piper betel (Sireh)
  4. Puerarica lobata (Lobata)
  5. Cracus sativus (Saffron)
  6. Curcuma Zanthorizza (Pegaga)
  7. Labisia pumila (Kacip Patimah)
  8. Quercus Infectoria (Manjakani)
  9. Terminalia chebula kadeka (Halia)
  10. Cinnamomum Zeylanicum (Ubi Bit Merah)
Kalau kita tengok balik isi kandungan tu, semuanya adalah bahan-bahan semula jadi kecuali kolegen. Senang cerita, Therapy Hayat ni nak mudahkan kita untuk menjaga kesihatan. Jus Anti Penuaan katakan. Tak payah kita nak makan satu-satu. Nak makan madu, nak makan itu, nak makan ini. Jadi, kalau dengan Therapy Hayat ni, memang mudah. Semuanya telah disukat dan dimakan sehari sekali sebelum sarapan pagi.

Khasiat Therapy Hayat ni adalah:
  1. Sumber utama yang kaya dengan vitamin dan mineral
  2. Meningkatkan hemoglobin dan dapat mencegah dari serangan pelbagai jenis penyakit
  3. Berfungsi mencegah barah payuhdara dan barah rahim
  4. Melambatkan proses penuaan sel
  5. Membantu menyihatkan jantung dan melancarkan peredaran darah
  6. Terapi penggantian hormon secara semulajadi
  7. Memecahkan lemak di dalam badan juga menjadikan bentuk badan lebih lansing
  8. Sihat dan kelihatan muda
Banyak kan khasiatnya. Therapy Hayat diproses dengan pengiktirafan IMP iaitu Amalan Pengilangan Islam. Dan yang penting, Therapy Hayat ini halal dan sah disisi agama Islam. Jangan ragu-ragu.

Satu kotak Therapy Hayat, ada 5 sachet. Berat setiap 1 sachet adalah 20 gm. Therapy Hayat ni macam agar-agar. Bukak je, terus makan. Tak payah minum air atau sebagainya. Mudah bukan?

Harga? Memang ini yang dinantikan oleh Puan-Puan bukan.
  1. Semenanjung Malaysia RM16.00
  2. Sabah dan Sarawak RM 18.00
  3. Singapura dan Brunai RM 22.00
*Harga tidak termasuk dengan kos pos

Kalau nak kata mahal, Kak Zu memang tak setuju. Sesuailah dengan ada 10 bahan yang ada didalam tu, dan pelbagai khasiat dari Therapy Hayat. Dah tu, 100% madu yang digunakan adalah madu asli. No gula. Memudahkan kita yang sibuk 24 jam dengan kerja. Bukak dan terus makan. Harga yang ditawarkan memang berpatutan.

Kesanya amatlah mujarab. Kak Zu sendiri dah cuba. Kak Zu sarankan Puan-Puan makan Therapy Hayat ni. Kalau berminat, boleh call Kak Su di 017-4291043 atau email di zubeauty@yahoo.com. Kak Zu boleh poskan. Nak jadi pengedar pon boleh. Call je. Jangan segan-segan. Jom sihat bersama Therapy Hayat. Kalau tak cuba, memnang rugi.

* Produk ini sesuai untuk kaum wanita sahaja dan semua lapisan umur

* Juga sesuai untuk ibu mengandung dan lepas bersalin.



1 comment: